Reklamačný poriadok
Úvod
Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s odporúčaniami Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike (AIVD SR) a definuje spôsob, akým Dajana Sochová rieši reklamácie týkajúce sa vzdelávacích podujatí.
Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník vzdelávacieho kurzu nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Písomne: Zaslaním sťažnosti na adresu Dajana Sochová, Hraničiarov 1201/15, 02801 Trstená
- E-mailom: Na adresu : kurzy@kurzydajana.sk
- Telefonicky: Na telefónne číslo +421 911 399 119
Účastník má právo uplatniť reklamáciu do 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.
Pri uplatnení reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.
Riešenie reklamácie
Dajana Sochová sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom
Záverečné ustanovenia:
Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou